DANMARK

2020 - Æbelø <p>En tur til Æbelø den 9. august med Sarah, Marianna og Preben. 15 km vandrede vi, inden vi nåede tilbage til bilen. Skøn tur.</p>
2020 - Vestereng <p>12/5 og 1/7 gåture i Vestereng ved Skejby</p>
2020 - Skovsnogen <p>En forberedelsestur til Maddagsoplevelse. 1 Aquadukt ved Harrild Hede og 1 Aquadukt i Skarrild. I tilgift et besøg ved tjæreovnene og en speciel kunstoplevelse i Deep Forest Artland.</p>
2019 - Skovtårnet ved Gisselfeldt <p>I DM-weekenden 14.-16. september var vi indbudt til overnatning hos Elin og Troels i Rasmus' sommerhus i Munkerup. På vej over var vi en smut omkring det nye skovtårn ved Gisselfeldt. Det var en stor oplevelse.</p>
2019 - Tønballe <p>En hyggelig gåtur omkring Tønballe en solskinsdag den 25. april, mest for at se det nye fugletårn.</p>
2019 - Nordjysk2dages <p>Denne weekend medio marts var vi til Nordjysk2dages i Tranum i meget regn. Vi boede som altid med Susanne og Tage, denne gang i Slettestrand, hvor vi har boet flere gange før.</p>
2018 - Bornholm Høst Open <p>Så tog vi endnu en tur til Høst Open på Bornholm. Elin og Troels havde jo bestilt overnatning til os.</p>
2018 - WMOC i Kongernes Nordsjælland <p>Vi tog til Veteran-VM i 2018 i anledningen af, at arrangementet var rykket til Danmark med løb i København, Tisvilde og Grib skov.</p>
2018 - Korsbæk <p>En tur til Korsbæk 28. juni 2018 sammen med Peers gamle fagforening. Spiste på Postgården og der fik vi besøg af Hr. Swan, Frk. Jørgensen, Maud og Hans Christian Varnæs.</p>
2017 - Odense <p>19. maj 2017 - Bryllupsdag i Odense</p>
2016 - Juletur til Silkeborg <p>På besøg hos Susanne og Tage, hvor vi var ude at gå på den nye motorvej</p>
2016 - Dyrehaven i Aarhus <p>Niklas fyldte 25 år og inviterede os til frokost, en tur i dyrehaven og hjem på kollegiet til kaffe bagefter.</p>
2016 - Streetart Horsens <p>Streetart ved Horsens Rådhus 12. august</p>
2016 - Insekthotel Bygholm Park <p>Nyetableret insekthotel i Bygholm Park</p>
2016 - FDF-lejr Sletten <p>Her er vi på besøg hos Lisbeth og Flemming på Julsø Camping i anledningen af FDF's landslejr på Sletten, hvor Rikke og Lasse deltager som ledere</p>
2016 - København <p>Gåtur i det indre København før informationsmøde i Eventyrernes klub om rejse til Alaska med Klaus Aarsleff, Livsrejsen.dk. </p>
2016 - Bakken og Ulvedalen <p>En majeftermiddag på Bakken og i Ulvedalen som optakt til informationsmøde i Eventyrernes Klub.</p>
2016 - Korsbæk <p>En tur til Korsbæk den 26. maj 2016</p>
« af 2 »

Et liv i luksus med orienteringsløb og rejser