Fotogalleri Veteraner

2019 - Boller Slot <p>Den 22. august besøgte veteranerne Axel Stobberup, som viste os rundt i Slotsparken.</p>
2019 - Fonnesbæk Kirke og Ikast <p>15. august gik turen til Ikast, hvor vi fik forklaringer på Fonnesbæk Kirke, der kun er 25 år gammel. Herefter kørte vi til Multihuset, hvor der også var guide på.</p>
2019 - Forårsafslutning <p>20. juni blev der holdt forårsafslutning i klubhuset med kaffe, orienteringsløb og jordstegt bisonsteg.</p>
2019 - Ditlevsdal bisonfarm <p>6. juni tog Veteranerne til Fyn og oplevede i guidet tur på Ditlevsdal Bisonfarm.</p>
2019 - Højvangskolens årsafslutning <p>Højvangskolen valgte at holde skoleårsafslutning med orienteringsløb den 28. juni, hvor Knud pølsemand serverede pølser efter løbet.</p>
2019 - Thorning kirke, Blichers museum og Grathe Hede <p>16. maj tog Veteranerne mod nord til Thorning kirke, Blichers museum og afsluttede med at køre til obelisken på Grathe Hede.</p>
2019 - Præstegårdsstien i Gedved <p>2. maj foregik Veteranturen på den nyanlagte Præstegårdssti i Gedved.</p>
2019 - Nordkaperen <p>21. marts gik til Aarhus, hvor Troels Kløvedals liv med Nordkaperen blev en spændende oplevelse.</p>
2019 - Klosterkirken <p>14. februar fik vi fortælling og rundvisning af kirketjener Jan både i kirken, udenfor kirken og på kirkeloftet. En ret spændende formiddag.</p>
2018 - Julefrokost <p>Den 13. december holdt vi endnu engang julefrokost i vores hyggelige klubhus.</p>
2018 - Møgelkær Kirke <p>22. november besøgte veteranerne den flot udsmykkede Møgelkær Kirke, som indtil 2018 fungerede som fængselskirke.</p>
2018 - Vejlefjord <p>Den 9. juni var vi på tur til Vejlefjord, hvor vi så på haven, et lille museum, skoven og fyret.</p>
2017 - Julefrokost <p>14. december blev der sædvanen tro holdt julefrokost af de sædvanlige nisser - Karsten Stald, Lene Kofoed Petersen og Tove Straarup</p>
2017 - Kunst i Vandtårnet <p>28. september så og hørte vi spillende kunst i det gamle vandtårn, der står i Lunden i Horsens. Samtidig havde vi mulighed for at nyde en storslået udsigt ud over byen.</p>
2017 - Søby Brunkulslejer <p>24. august gik turen til Søby Brunkulslejer, hvor vi i bil blev guidet rundt i et meget spændende område med en til tider grum historie.</p>
2017 - Karup Flyveplads <p>31. august var der guidet tur på Karup Flyveplads, hvor vi kørte rundt i bus og gjorde holdt interessante steder. Trille Ditlevsen, Peer og Tove Straarup fik en tur med den avancerede brandbil.</p>
2017 - Forårsafslutning <p>22. juni afviklede Karen og Ole Mønster et finurligt orienteringsløb i Bygholm. Og sædvanen tro frokost bagefter.</p>
2017 - Mønsted Kalkminer <p>15. juni drog vi mod nord, hvor vi havde en spændende tur ind i Mønsted Kalkminer.</p>
2017 - Staksrode <p>1. juni viste Peer rundt i Staksrode skov. Vi startede med at fejre Henning Vides fødselsdag med et morgenbord i skoven.</p>
2017 - Nyborg <p>18. maj stod på den årlige tur til Fyn. Denne gang viste Palle Møller Nielsen rundt i Nyborg.</p>
« af 2 »

Et liv i luksus med orienteringsløb og rejser