Fotogalleri Veteraner

2019 - Boller Slot

Den 22. august besøgte veteranerne Axel Stobberup, som viste os rundt i Slotsparken.

2019 - Fonnesbæk Kirke og Ikast

15. august gik turen til Ikast, hvor vi fik forklaringer på Fonnesbæk Kirke, der kun er 25 år gammel. Herefter kørte vi til Multihuset, hvor der også var guide på.

2019 - Forårsafslutning

20. juni blev der holdt forårsafslutning i klubhuset med kaffe, orienteringsløb og jordstegt bisonsteg.

2019 - Ditlevsdal bisonfarm

6. juni tog Veteranerne til Fyn og oplevede i guidet tur på Ditlevsdal Bisonfarm.

2019 - Højvangskolens årsafslutning

Højvangskolen valgte at holde skoleårsafslutning med orienteringsløb den 28. juni, hvor Knud pølsemand serverede pølser efter løbet.

2019 - Thorning kirke, Blichers museum og Grathe Hede

16. maj tog Veteranerne mod nord til Thorning kirke, Blichers museum og afsluttede med at køre til obelisken på Grathe Hede.

2019 - Præstegårdsstien i Gedved

2. maj foregik Veteranturen på den nyanlagte Præstegårdssti i Gedved.

2019 - Nordkaperen

21. marts gik til Aarhus, hvor Troels Kløvedals liv med Nordkaperen blev en spændende oplevelse.

2019 - Klosterkirken

14. februar fik vi fortælling og rundvisning af kirketjener Jan både i kirken, udenfor kirken og på kirkeloftet. En ret spændende formiddag.

2018 - Julefrokost

Den 13. december holdt vi endnu engang julefrokost i vores hyggelige klubhus.

2018 - Møgelkær Kirke

22. november besøgte veteranerne den flot udsmykkede Møgelkær Kirke, som indtil 2018 fungerede som fængselskirke.

2018 - Vejlefjord

Den 9. juni var vi på tur til Vejlefjord, hvor vi så på haven, et lille museum, skoven og fyret.

2017 - Julefrokost

14. december blev der sædvanen tro holdt julefrokost af de sædvanlige nisser - Karsten Stald, Lene Kofoed Petersen og Tove Straarup

2017 - Kunst i Vandtårnet

28. september så og hørte vi spillende kunst i det gamle vandtårn, der står i Lunden i Horsens. Samtidig havde vi mulighed for at nyde en storslået udsigt ud over byen.

2017 - Søby Brunkulslejer

24. august gik turen til Søby Brunkulslejer, hvor vi i bil blev guidet rundt i et meget spændende område med en til tider grum historie.

2017 - Karup Flyveplads

31. august var der guidet tur på Karup Flyveplads, hvor vi kørte rundt i bus og gjorde holdt interessante steder. Trille Ditlevsen, Peer og Tove Straarup fik en tur med den avancerede brandbil.

2017 - Forårsafslutning

22. juni afviklede Karen og Ole Mønster et finurligt orienteringsløb i Bygholm. Og sædvanen tro frokost bagefter.

2017 - Mønsted Kalkminer

15. juni drog vi mod nord, hvor vi havde en spændende tur ind i Mønsted Kalkminer.

2017 - Staksrode

1. juni viste Peer rundt i Staksrode skov. Vi startede med at fejre Henning Vides fødselsdag med et morgenbord i skoven.

2017 - Nyborg

18. maj stod på den årlige tur til Fyn. Denne gang viste Palle Møller Nielsen rundt i Nyborg.

« af 2 »

Et liv i luksus med orienteringsløb og rejser